Garantie

Garantia produselor

1. Garantia comerciala pentru produsele si piesele vandute pe siteul nostru este de 15 de zile pentru acumulatori, incarcatori, usb passtrought; si 7 zile pentru atomizoare. Tigarile electronice sunt bunuri cu durata de viata limitata care depind in mare masura de modul de exploatare. Ne-am propus sa fim, cat mai obiectivi in evaluarile pe care le facem - acest lucru se reflecta in informatiile pe care vi le furnizam despre natura produselor comercializate de noi. Atomizatoarele sunt consumabile care in timp se degradeaza si se strica. Durata lor medie de viata este de 1-2 luni si depinde in mare masura de modul de exploatare. Este recomandabil sa achizitionati un atomizator de rezerva la fiecare tigara. Bateriile au o durata de viata de aproximativ de 300 de reincarcari (aprox. 6 luni pentru un fumator de 1 pachet pe zi). In cazul in care, in perioada garantiei comerciale, apar defectiuni va rugam sa ne semnalati acest lucru prin mail sau telefonic. Va vom contacta cat de curand posibil pentru remedierea produsului defect.

2. Pe perioada termenului de garantie comerciala, se asigura remedierea sau înlocuirea produsului, conform legii. Pentru pastrarea garantiei consumatorul este rugat sa respecte urmatoarele instructiuni: sa urmareasca cu strictete modul de utilizare a produsului înscris în manualul de utilizare atasat; sa nu îndeparteze si/sau sa nu deterioreze etichetele cu numerele de serie si/sau sigiliile produselor; sa nu efectueze modificari asupra produsului; sa nu se forteze depasirea parametrilor produselor în scopul depasirii performantelor; sa nu se faca modificari hardware sau de alta natura asupra echipamentelor etc.

3. La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de noi, ne rezervam dreptul de a solicita ca acesta sa fie prezentat în ambalajul original si cu documentatia tehnica ce a fost livrata, precum si cu toate eventualele accesorii. Obligatoriu produsul trebuie sa fie însotit si de certificatul de garantie în original. Nerespectarea totala sau partiala a cerintelor anterior indicate atrage imposibilitatea asigurarii garantiei. De asemenea, se va refuza receptia în vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea toate etichetele de identificare (serii) si sigiliile de garantie intacte, atat ale producatorului cât si ale distribuitorului. Garantia comerciala se asigura pentru toate produsele comercializate de firma noastra, cu exceptia consumabilelor: cartuse, lichide etc. Nu se acorda garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a utilizarii de cartuse reumplute. De asemenea, garantia nu se acorda produselor care, în opinia specialistilor nostri motivata în scris, prezinta defectiuni datorate manipularii sau exploatarii neglijente (socuri mecanice, electrice, termice, grad ridicat de impuritati, conditii de umiditate crescuta, obiecte straine sau lichide în interiorul echipamentelor, asezarea în pozitii altele decât cele descrise în manualul de utilizare etc), interventiilor neautorizate asupra echipamentelor, instalarii improprii, accidentelor de orice fel, folosirii în conditii neconforme cu instructiunile de utilizare, exploatarii peste limita de încarcare prevazuta de producator. Uzura mecanica normala nu face obiectul garantiei.

4. Garantia se acorda numai clientilor nostri, noi nefiind în nici un fel raspunzatori în fata clientilor care vor fi achizitionat produsele comercializate de noi prin intermediul tertilor, exceptie facând cazurile în care este specificat contrariul într-un act aditional ce prezinta stampila noastra în original.

5. Nu raspundem de eventualele incompatibilitati între produsele si/sau subansamblele comercializate de noi si produsele altor firme. Modificarile de configuratie aduse echipamentelor comercializate de noi de catre alte firme sau persoane neautorizate ne exonereaza totalmente de orice raspundere.

6. Firma noastra nu-si asuma nici o raspundere privind pierderile colaterale ce ar putea surveni în urma unor defectiuni ale echipamentelor comercializate, indiferent ca sunt sau nu în perioada de garantie, ci doar obligatia de a remedia aceste defectiuni în conditiile prevazute în paragrafele anterioare. Obligatiile firmei noastre se limiteaza la repararea sau înlocuirea produsului defectat, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorului.

7. Orice neconcordanta sau omisiune sesizata de catre beneficiar în privinta actelor întocmite de catre departamentul nostru de vânzari, fata de conditiile anterior discutate cu reprezentantii firmei noastre si/sau fata de produsele receptionate, va trebui comunicata pe orice cale în maxim 2 zile lucratoare legale de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioara fiind nula de drept. In conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, declaram ca produsul livrat corespunde documentatiei de executie a producatorului si/sau declaratiei de conformitate a produsului si suntem raspunzatori pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul livrarii produselor.

Litigii

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completatã prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distantã: Consumatorul (in acceptia legii, un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului cã renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Denuntarea de contract se face numai in scris. Firma EGO WAY SRL este obligata sa ramburseze sumele platite de consumator in timp de 30 de zile. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid; comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzãtoare cu scopul si nevoile clientului. Litigiile aparute intre utilizatorii acestui site si EGO WAY SRL vor fi rezolvate pe cale amiabila. In cazul in care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.